MARKETING
Concepting, vormgeving & DTP
MARKETING
Concepting, vormgeving & DTP
De
persoon
Sinds 2017 ben ik actief in het ontwerpen en herontwerpen van logo’s voor zowel particulieren als bedrijven. Hierbij combineer ik de laatste trends met de specifieke wensen van de klant, altijd met de haalbaarheid van het ontwerp in gedachten. Ik geloof in een open samenwerking en waardeer de input van de opdrachtgever. Wanneer een klant nog niet precies weet wat hij of zij wil, creëer ik diverse conceptvoorbeelden om een duidelijke richting en gevoel voor het ontwerp te geven. Zo zorgen we samen altijd voor een eindresultaat dat perfect aansluit bij de verwachtingen.
Naast design doe ik veel illustratiewerk, met een specialisatie in flat en minimalistische stijlen, die terug te vinden zijn in afbeeldingen, line-art en iconen. Voor mij betekent het bedenken van een concept het maken van een gedetailleerd plan, de fundatie van elk project. Hoewel ik tijdens dit proces niet direct aan specifieke middelen denk, vind ik het essentieel om deze fundatie sterk te maken met diverse ondersteunende technieken.
Met mijn ervaring en passie voor design streef ik ernaar om elk project uniek en impactvol te maken, waarbij ik samenwerk met de klanten om hun visie werkelijkheid te laten worden.
De producten
Biertjuh? Als vormgever krijg ik soms opdrachten die ik totaal niet verwacht! Voor de opdrachtgever MHC Mobility kreeg ik de taak om op verzoek een zomerse verfrissing te faciliteren. Samen met de mannen van Gallivant heb ik een heerlijk zomerbiertje ontworpen dat perfect aansluit bij de wensen van de klant. Deze dorstlesser, vergezeld van een bijpassend kaartje en ondersteunende tekst, is in de smaak gevallen bij iedereen.
Benieuwd naar wat ik nog meer te bieden heb? Gebruik de knoppen hieronder om door mijn portfolio te bladeren en ontdek hoe ik ideeën tot leven breng. Van innovatieve ontwerpen tot op maat gemaakte projecten.
In de spotlight!
MHC Mobility wilde graag een uniek product dat echt opvalt, makkelijk inzetbaar is én compact genoeg om overal te gebruiken.
Noordlease, zusterbedrijf MHC Mobility, wilde ook eenzelfde product, maar dan met de focus op de terugkomst als speler binnen de leasewereld.
Noordlease kreeg een redesign, het blauw was te 2015 en had een zakelijk imago. Dit stroomlijnde niet met de nieuwe identiteit van Noordlease.